Utstilling på Øyer bibliotek

Publisert av Bjørn Tollefsrud den 01.11.22.

Vi har i dag montert en liten utstilling, dvs. en presentasjon av Lionsklubben vår i det store vinduet på biblioteket i Øyer. Gjennom hele frivilligåret har forskjellige lag og foreninger i kommunen hatt anledning til én måneds presentasjon på denne måten. Og november er altså reservert for oss.

Vi tror at vi har fått fram det viktigste av det Lions står for, og noen av aktivitetene klubben har hatt det siste året. Håper at mange som går forbi eller besøker biblioteket, vil legge merke til vårt arbeid og pengestøtten til gode formål både i lokalsamfunnet, nasjonalt og internasjonalt.

Kanskje enkelte også vil tenke at dette er noe jeg vil delta i som nytt medlem Øyer-Tretten Lions Club.

Bildene under viser litt hvordan folk vi se det fra inne i bliblioteket og fra ute. (klikk på bildet så blir det større).