Status for siste Lionsår

Publisert av Bjørn Tollefsrud den 04.07.23.
Gjennom året har vi hatt rekordmange aktiviteter. Bildet under viser 40 av det vi i Lions kaller Serviceaktiviteter.
Vi har donert (bevilget) 127.033 kroner til gode lokale, nasjonale og internasjonale formål. Mange av dem gjelder aktiviteter for barn og unge i Øyer kommune. Dette kunne vi gjøre fordi vi har klart å skaffe tilveie 141.258 kroner gjennom salg av kalenderen, tulipanaksjonen, dugnader samt gaver fra klubber og enkeltpersoner. Lionsmedlemmene og deres gode hjelpere har i løpet av året lagt ned til sammen 741 frivillgtimer for å få gjennomført alt dette.
Vil du være med på arbeidet vårt for å bidra til en bedre hverdag for mange, så kan du kontakte styret på denne nettsida (Kontakt->styret) og bli invitert til å høre og oppleve hva vi driver med.

Klikk på bildene så blir de litt større (på PC'en).