Fellesmøte sammen med Lillehammer og Gausdal LC

Publisert av Bjørn Tollefsrud den 10.05.23. Oppdatert 12.05.23.

Vi takker så mye for et interessant og hyggelig fellesmøte for Gausdal, Lillehammer og Øyer-Tretten som LC Gausdal var vert for denne gangen.

President Kjell Gulaker ledet møtet og ønsket rundt 40 Lionsmedlemmer velkommen. Hoveddelen av programmet var et besøk på G3 Gausdal Treindustrier SA. Før omvisningen fikk vi en god orientering av Oskar Aarnes og Stein Rune Eik om historien til selskapet og hvordan virksomheten er i 2023. Nøkkeltall for bedriften, som består av sagbruket i Gausdal, på Gran og på Fåvang, er én milliard i omsetning, saging av 370.000 kubikkmeter pr. år og 180 årsverk.

Etter omvisningen var det kaffe, smørbrød og kaker før Marie Skavnes og Øyvind Selnes i gruppa 2-takt ga oss en musikalsk opplevelse med egenkomponerte sanger, norsk og jødisk folkemusikk og ikke å forglemme countrymusikk laget av selveste Hank Williams og Johnny Cash. For et musikalsk par de er, ho Marie og han Øyvind! Tusen takk for konserten fra alle oss i Lions.

Så lar vi bildene si resten om den vellykkede kvelden på Gausdal videregående skole og Gausdal Treindustrier. For å kunne se tre videoer fra arrangementet, må en gå til Facebook siden vår (eller skriver LC Øyer-Tretten i søkefeltet da du er på en annen FB-side).