Førjulsgave til Øyer arbeidssenter.

Publisert av Bjørn Tollefsrud den 28.11.23. Oppdatert 14.12.23.

I høst fikk vi i Lions og andre foreninger forespørsel fra Øyer Arbeidssenter om vi kunne være med på å støtte innkjøp av en ny eller brukt massasjestol.
Arbeidssenteret hadde for mange år siden arvet en massasjestol som var til stor glede og i daglig bruk av brukerne deres, men tidligere i sommer sa den dessverre takk for seg, og gikk av etter lang og tro tjeneste.

Nå er en ny stol (dvs. en pent brukt som presidenten vår fant på Finn) på plass takket være bevilginger fra Tretten sanitetsforening og Øyer sanitetsforening. Og videre takket være en gjeng fra Lionsklubben som hentet stolen på Gjøvik og fikk den montert på senteret.

Enda et eksempel på et vellykket samarbeid mellom Lionsklubben og sanitetsforeningene i bygda. Vi håper brukerne blir fornøyde med førjulsgaven.