Sommeravslutning 2026

Publisert av Bjørn Tollefsrud den 16.06.26. Oppdatert 17.06.26.

Stor takk til Elin-Dagny og Svein som hadde invitert medlemmene med følge hjem til seg for å markere at dette Lionsåret snart er omme.
Vår gode president Eiliv sto som vanlig for grillinga av ytrefilet av storfe. Det smakte fortreffelig. Det gjorde forresten alt tilbehøret og sjokoladekaka og kaffen også. Takk, Takk!

En annen svært gledelig sak var at vi kunne ønske Bjørg-Elin Nystuen og Mahdi Kasim velkommen som nye medlemmer. Velkommen til oss Mahdi og Bjørg-Elin! Vi håper dere vil trives og finne dere godt til rette.

Det ble så tid til en kort spasertur til Øyer-Tretten Idrettsforenings (ØTI) nye pumptrack-anlegg på Stavsplassen.
Der fikk vi høre om ØTI's mange aktiviteter som lionsklubben gir økonomisk støtte til både titt og ofte. Det siste er at vi har blitt sponsor i stolpejakten hvor overskuddet går til håndballgruppa.

Tilbake på Bådstøhaugen.
Presidenten orienterte da litt om status og refererte til tall i Lionsportalen som bl.a. viser antall aktiviteter vi har gjennomført, og at vi har bevilget (donert) ca. 140.000 kr til gode formål og skaffet til veie ca. 130.000 kr. Nærmere 1000 timer er nedlagt i frivillig arbeid. Han avsluttet med å ønske alle en god sommer. Vi sier i like måte, og legger til: God sommer til alle dere som følger oss «på nettet» også!